Hond in hoofdrol donatieweek Hulphond
- Bureaus
- 23 sep 2020 @ 11:10
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 23 sep 2020 @ 11:10
- Sjaak Hoogkamer
Tijdens ‘De Week van de Schooiers’ roept Hulphond Nederland alle hondeneigenaren en hun trouwe viervoeters op om samen eenmalige giften op te halen voor de opleiding en inzet van hulphonden.
Voor het inzamelen van deze donaties introduceren Fightclub en Hulphond Nederland een nieuwe manier van fondsenwerving.
Met een speciaal label voor aan de halsband wordt de dagelijkse uitlaatronde van de hond gecombineerd met het ophalen van een eenmalige gift voor Hulphond Nederland.
Uitlaten wordt fondsen werven
Met een speciaal label voor aan de halsband wordt de dagelijkse uitlaatronde van de hond gecombineerd met het ophalen van een eenmalige gift. Hiermee komen hondeneigenaren gemakkelijk in aanraking met andere hondeneigenaren, liefhebbers en hun persoonlijke netwerk. Dankzij de QR-code op het herkenbare blauwe label kan iedereen gemakkelijk én vanaf de veilige anderhalve meter afstand doneren.
Rudolph Strickwold, directeur Marketing en Commercie Hulphond Nederland: ‘Met de Week van de Schooiers is er niet alleen een thematiek neergezet die volledig aansluit bij de doelstelling om de zichtbaarheid van onze stichting te vergroten, maar ook een innovatief mechanisme waarmee de hond écht de hoofdrol speelt tijdens de fondsenwerving.’
Schooiers gezocht
De campagne bestaat uit een tv commercial, online video, een speciale landingspagina en content voor op social media. De campagne focust zich allereerst op het werven van de ‘schooiers’ om vervolgens tijdens de Week van de Schooiers zoveel mogelijk donaties op te halen.
Credits
Bureau: Fightclub
Merk: Hulphond Nederland
Verantwoordelijk bij klant: Rudolph Strickwold, Dimitri Nadorp, Stéphanie Curfs, Sharon Keeble
Account: Annemiek Vroon, Bram Verbogt
Strategie: Cees Faes
Creatie: Rochelle van Dinter, Bram van de Riet, Hans van Mook
Productie: Isa Music & Media
Regie: Isabelle van den Boomen
Fotografie: Eva Langens
Marketingsoftware: CM.com
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing