Melkunie: de pro van Protein

Melkunie: de pro van Protein
  • Bureaus
  • 25 sep 2020 @ 09:17
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • FoodCampagnes

Om zijn nieuwe zuivelproduct Protein Pudding onder de aandacht te brengen lanceert Melkunie in samenwerking met creatief bureau Dear een nieuwe campagne. Een sportieve levensstijl is voor iedereen mogelijk, zo luidt het credo.

In de tv-commercial zien we mensen die 'alles uit het leven halen'; door te werken, te spelen en te bewegen als een pro. De pro van Protein, aldus Melkunie (onderdeel van Arla Foods). De campagne wordt verder uitgerold via social media en print.

Carlijn Hensing, marketing manager bij Melkunie, zegt: 'Eiwit is gezond en ondersteunt een sportieve levensstijl. Met Melkunie Protein willen we dat voor iedereen toegankelijk maken, dus niet alleen voor hardcore sporters. De campagne laat zien dat het voor iedereen mogelijk is om te genieten van een fitte levensstijl. Het juiste ritme van lekker sporten en gezond eten is dé manier om goed in je vel te zitten.'

Bekijk de tv-commercial hieronder:



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken