Melkunie: de pro van Protein
- Bureaus
- 25 sep 2020 @ 09:17
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - FoodCampagnes
- 25 sep 2020 @ 09:17
- Lucas Boon
Om zijn nieuwe zuivelproduct Protein Pudding onder de aandacht te brengen lanceert Melkunie in samenwerking met creatief bureau Dear een nieuwe campagne. Een sportieve levensstijl is voor iedereen mogelijk, zo luidt het credo.
In de tv-commercial zien we mensen die 'alles uit het leven halen'; door te werken, te spelen en te bewegen als een pro. De pro van Protein, aldus Melkunie (onderdeel van Arla Foods). De campagne wordt verder uitgerold via social media en print.
Carlijn Hensing, marketing manager bij Melkunie, zegt: 'Eiwit is gezond en ondersteunt een sportieve levensstijl. Met Melkunie Protein willen we dat voor iedereen toegankelijk maken, dus niet alleen voor hardcore sporters. De campagne laat zien dat het voor iedereen mogelijk is om te genieten van een fitte levensstijl. Het juiste ritme van lekker sporten en gezond eten is dé manier om goed in je vel te zitten.'
Bekijk de tv-commercial hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing