Omroep Groen: aarde zoekt leden

Omroep Groen: aarde zoekt leden
  • Bureaus
  • 22 sep 2020 @ 08:30
  • 15057 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CampagnesTelevisie

Wie het klimaatprobleem wil oplossen, moet vooral ook een communicatieprobleem oplossen. Dat is de boodschap van de nieuwe ledenwervingscampagne van Omroep Groen, ontwikkeld door KesselsKramer.

De aspirant omroep vindt dat de aarde meer aandacht op televisie verdient en zet daarom in op een campagne voor het halen van de benodigde 50.000 leden vóór 31 december, om zodoende het publieke omroepbestel te mogen betreden.

De verandering die nodig is om de uitputting van de aarde te stoppen, vraagt inzet van iedereen, dus óók van de mensen, overheden en bedrijven voor wie het makkelijk is om weg te kijken, aldus Omroep Groen. Massamediale aandacht moet hierbij helpen, maar er wordt op de Nederlandse tv nog te weinig uitgezonden over het klimaat, vinden Taco Zimmerman en Carolijn Borgdorff, oprichters van Omroep Groen.

De campagne wordt uitgerold in 'online en offline 'middelen'. Bekende Nederlanders als Jan Terlouw, Ayuk Bakia en Thekla Reuten hebben zich als ambassadeur bij de campagne aangesloten. Bekijk de online video hieronder:



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken