Wie wordt de eerste SAN Next Merkenbouwer?

Wie wordt de eerste SAN Next Merkenbouwer?
  • Bureaus
  • 17 sep 2020 @ 10:36
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Awards

Renee Kiesouw (Parrano/Milner Kaas), Femke Koenen (Samsung) en Fleur Osté (Unilever | Andrélon) strijden vandaag om de titel SAN Next Merkenbouwer die op 30 september voor de eerste keer wordt uitgereikt.

In het kader van het gekozen thema voor het nieuwe SAN Jaarboek 2019 – werk aan je merk met als subtitel Ode aan de merkenbouwers -  werd het SAN bestuur geïnspireerd om jonge marketeers c.q. merkenbouwers te belonen voor hun inzet. Frits Schuring van de SAN: ‘Want zij zijn immers de toekomst van ons vak. Daarvoor heeft de SAN samenwerking gezocht met het Executive Search bureau Top of Minds mede gezien hun ervaring en expertise op dit vlak. Janko Klaeijsen (Founder) was direct enthousiast om dit als partner de komende jaren samen met de Stichting SAN vorm te gaan geven.’

SAN gaat voor eerste keer Next Merkenbouwer bekronen

Kandidaten zijn maximaal 30 jaar oud, hebben maximaal 7 jaar relevante werkervaring op het gebied van marketing en/of marketingcommunicatie en zijn werkzaam bij een adverteerder in Nederland. Vandaag gaat de jury SAN Next Merkenbouwer op basis van de presentaties beslissen wie wordt beloond met het eerste SAN Next Merkenbouwer Accent 2019.

De winnaar wordt bekendgemaakt tijdens de livestream uitzending vanuit Studio 21 met presentator Frits Sissing: Uitreiking SAN Accenten 2019, 30 september 2020 vanaf 16.30 uur.

De jury bestaat uit:

Onafhankelijke voorzitter:                         René Repko, Marketing/Retail expert

Vijf juryleden:

Top of Minds                                               Janko Klaeijsen, Founding Partner

Adverteerder van het Jaar 2018                 Arno de Jong, CMO Nederlandse loterij

Consistent Accent 2018                             Michiel Dammen, CMO Dienst Publiek en Communicatie

Next VEA Legend                                       TIm van der Wiel, Founder GoSpooky

SAN bestuur/KPN                                       Yvette Belt-Beekman, Director Brand & Marketing Communicatie

 

 

 

                                             

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken