Coloplast: mijn eerste keer met stoma
- Bureaus
- 6 okt 2020 @ 09:37
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - ContentCampagnes
- 6 okt 2020 @ 09:37
- Lucas Boon
In een nieuwe online campagne, ontwikkeld door LVB, brengt zorgaanbieder Coloplast het leven met een stoma in beeld. Alle eerste keren zijn spannend, maar met een stoma helemaal, zo luidt de boodschap. Professioneel autocoureur Liesette Braams (foto) is ambassadeur van de campagne.
Per jaar komen er zo'n 7.000 stomadragers bij in Nederland. Maar een stoma hoeft je leven niet te beperken. Sterker nog, dankzij een stoma krijgen veel mensen hun oude leven weer terug, aldus Coloplast.
Centraal in de campagne staan de portretten van vijf verschillende stomadragers die hun onzekere momenten delen, waaronder professioneel autocoureur Liesette Braams (48), tevens ambassadeur van de campagne. Hoe is het bijvoorbeeld om als stomadrager voor de eerste keer naar de supermarkt of het zwembad te gaan? De campagne wordt uitgerold in online video, fotografie en op de radio. Bekijk de online video met Braams hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing