DA terug op tv met 'Voel je goed'-campagne

  • Bureaus
  • 22 okt 2020 @ 12:03
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CampagnesCommercialsRetail

Na jaren van afwezigheid is drogisterijketen DA terug op de Nederlandse televisie. Onder de noemer 'Voel je goed' start vandaag een serie van vijf tv-commercials, ontwikkeld door Jump Retail, om de nieuwe merkpropositie van DA kracht bij te zetten.

Beeld: still uit commercial.

In iedere commercial wordt 'een bijzondere merk' onder de aandacht gebracht, waaronder Weleda, A. Vogel en New Care. DA wil met de campagne benadrukken 'nog actiever' in te spelen op de gezondheid van de Nederlander.

Ruud van Munster, algemeen directeur van DA, zegt: 'DA is niet zomaar een drogist. We staan voor iedereen klaar om advies te geven over gezondheid en verzorging. Je goed voelen, daar staan we voor. Met een nieuw geluid, nieuw design en vanaf nu ook een serie nieuwe tv-commercials. We hebben gekozen voor de samenwerking met bijzondere merken, die bijdragen aan dat goede gevoel.'

Creatief bureau Jump Retail in Amsterdam heeft de tv-campagne ontwikkeld, de productie lag in handen van Dennis Lubbers (freelance film director). De serie commercials wordt via de Ster op de NPO uitgezonden. Bekijk 'm hieronder:



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken