Dr. Oetker denkt met nieuwe campagne in oplossingen

Dr. Oetker denkt met nieuwe campagne in oplossingen
  • Bureaus
  • 12 okt 2020 @ 12:24
  • 17953 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • ContentFoodVideo

Pizzamerk Dr. Oetker lanceert een nieuwe online campagne, met als doel de 'hongerige en vooral ongeduldige generatie', de millennial dus, te verleiden. De campagne is ontwikkeld door creatief bureau Being There in Amsterdam.

Beeld: still uit online video.

Centraal in de campagne staat de 'Big Americans'-pizza van Dr. Oetker. In drie korte video's (genaamd punch, cube en brick) worden 'problemen' rondom de pizza 'op z'n Big Americans' aangepakt. Zo wordt er vindingrijk omgesprongen met een mee-snoepende partner, is er een oplossing voor de wachttijd bij de oven en wordt een gloeiendhete pizza snel afgekoeld.

Jeroen Konings, account manager bij Being There, zegt: 'Dr. Oetker denkt graag met de doelgroep mee. Sterker nog: it's a pleasure. Met een knipoog richting een hongerige en vooral ongeduldige generatie.'

Bekijk de Cube-video hieronder:



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken