Labfresh wil met nieuwe tv-commercial 'gevestigde stereotypes' veranderen

Labfresh wil met nieuwe tv-commercial 'gevestigde stereotypes' veranderen
  • Bureaus
  • 9 okt 2020 @ 10:58
  • 20450 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • E-commerceCommercials

Online kledingwinkel Labfresh lanceert een nieuwe tv-commercial, ontwikkeld door een team van 15 verschillende nationaliteiten. Regisseur Safi Graauw (32) spreekt van 'een van de meest diverse reclames van Nederlandse bodem ooit'.

Foto: opnames van de commercial, met op rechts Safi Graauw.

Online retailer Labfresh is in 2017 opgericht door Lotte Vink en Kasper Brandi Petersen. De webshop heeft sindsdien naar eigen zeggen al 100.000 t-shirts verkocht in 98 landen. Ook lanceerde Labfresh een 'vlekwerend, geurwerend en strijkvrij katoenen overhemd'. Het hoofdkantoor is gevestigd in Amsterdam. 

Doel van de nieuwe commercial, vanaf vandaag te zien op de Nederlandse televisie, is om gevestigde stereotypes te veranderen, aldus Labfresh. Safi Graauw, oprichter van verantwoordelijk bureau These Cavemen, werkt graag met nieuwelingen in de reclamewereld. 'Ik kijk naar iemands potentieel. Als iemand een flinke ruggengraat heeft, groeit het vlees er wel aan. Een fotograaf of documentairemaker komt met een heel andere visie dan iemand die al 30 jaar reclamespotjes maakt. Een nieuw perspectief, en dat is precies wat we nodig hebben.'

Bekijk de commercial hieronder:



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken