NPO kiest voor N=5
- Bureaus
- 9 okt 2020 @ 11:51
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Geen tag
- 9 okt 2020 @ 11:51
- Lucas Boon
De Nederlandse Publieke Omroep (NPO) heeft na een Europese aanbesteding gekozen voor N=5 als creatief en strategisch partner, om de komende jaren verder te bouwen aan het NPO-merk en zijn zenders.
De aanbesteding bestond uit twee zogenoemde losse percelen die N=5 als bureau voor het perceel Merk & Gedrag heeft gewonnen en N=Content voor het perceel Online & Social. N=Content is het content-label van creatief bureau N=5.
Nico Rijkhoff, directeur publiek en marketing bij de NPO, zegt: 'Met N=5 hebben we een partner gevonden die creativiteit en strategische denkkracht hand in hand laat gaan met kennis en begrip van de unieke positie van de NPO in het medialandschap, op radio en tv, on demand en online. In combinatie met N=Content brengt het bureau als voordeel mee alle gewenste expertise en executie vanuit één hand te kunnen aanbieden.'
Bastiaan Weers, head of strategy bij N=5, vult aan: 'Wij geloven dat je samen het beste werk maakt. In deze aanbesteding kwamen alle specialismen binnen ons bureau samen. Met N=Content hebben we het afgelopen jaar vol ingezet op digital en social expertise. De winst van twee percelen binnen de NPO bewijst dan ook de kracht hiervan.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing