Wayne Parker Kent opent kantoor in Duitsland

Wayne Parker Kent opent kantoor in Duitsland
  • Bureaus
  • 6 okt 2020 @ 12:12
  • 18329 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Strategie

Creatief bureau Wayne Parker Kent zoekt het over de grens en opent een kantoor in Düsseldorf. Sascha Welters (foto) gaat het nieuwe kantoor leiden.

De stap naar Duitsland volgt nog geen twee jaar na de overname door Mediahuis. Het hoofdkantoor van Wayne Parker Kent is gevestigd in Amsterdam. Daan Zoetmulder (managing director) zegt: 'Met het openen van dit nieuwe kantoor exporteren we onze visie op marketing nu naar de Duitse markt. Een logische volgende stap binnen onze internationale ambitie. Onze werkwijze heeft zich inmiddels een bewezen oplossing getoond voor het vraagstuk omtrent digitale transformatie. Een uitdaging waar veel grote merken nu voor staan.'


Het kantoor van WPK in Düsseldorf.

Sascha Welters werkte eerder als marketeer voor onder meer Reebok, Twitter en Adidas en gaat nu dus WPK in Düsseldorf leiden. Hij zegt: 'Wij zijn de perfecte hulp voor de moderne marketing manager. Merken moeten de problemen van hun klanten oplossen en tegelijkertijd voldoen aan de eisen van de moderne marketing. Wij helpen hen daarbij.'

Over zijn nieuwe baan als bureaubaas zegt Welters: 'Ik heb lang genoeg aan klantzijde gewerkt om te begrijpen wat de dagelijkse uitdagingen voor bedrijven zijn. Als marketing manager sta je vaak alleen met de voortdurend veranderende digitale mogelijkheden. Samen met mijn team wil ik voor hen een relevante sparringpartner zijn. Daarom benaderen we Duitsland met een duidelijke boodschap: we willen de positie van marketing teruggeven aan het bedrijf.'

 

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken