Dr. Wolff kiest Publicis Groupe

Dr. Wolff kiest Publicis Groupe
  • Bureaus
  • 19 nov 2020 @ 09:42
  • 17526 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • RetailKlanten

Publicis Groupe heeft de mediapitch gewonnen voor de mediaplanning en -buying van het Duitse retail-bedrijf Dr. Wolff Group.

Dr. Wolff Group (sinds 1905) kent acht merken die zich ieder richten op huid-, haar- en gebitsproblemen. Recent is dit uitgebreid met een nieuwe categorie: desinfecteermiddel. Het gewonnen account draait om de merken Alpecin, Plantur en Vagisan. Publicis Groupe is inmiddels gestart met de strategie, planning en inkoop van de online en offline campagnes.

Kerstin Schnelle, head of international key accountmanagement bij Dr. Wolff Group, zegt: 'In Publicis Groupe hebben we een krachtige partner gevonden om aan onze geïntegreerde mediastrategie voor onze merken te bouwen. We zijn onder de indruk van de breedte van de snelle en transparantie werkwijze van Publicis Groupe. Bovendien hadden we direct een klik met het team.'

Brego Keller, chief operations officer bij Publicis Groupe, zegt: 'De verschillende merken van Dr. Wolff Group zijn een mooie toevoeging aan ons klantportfolio. We hebben de juiste disciplines in huis als adviserend mediapartner en zien hierin een mooie kans om onze data- en commerce-kennis aan de mediastrategie toe te voegen.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken