Frans Duijts 'vaste klant' in nieuwe Koopjedeal-campagne

Frans Duijts 'vaste klant' in nieuwe Koopjedeal-campagne
  • Bureaus
  • 5 nov 2020 @ 16:26
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • E-commerceCampagnes

Online retailer Koopjedeal.nl heeft volkszanger Frans Duijts gestrikt voor zijn nieuwe najaarscampagne. In de campagne, ontwikkeld door Towel Media, vertelt Duijts 'op humoristische wijze' welke koopjes hij via Koopjedeal heeft weten te bemachtigen.

De campagne bestaat uit vier tv-commercials en zes online video's. Ook wordt de campagne op de radio uitgerold. Naast de volkszanger hebben ook zijn vrouw en dochter een rol in de spots. Koopjedeal.nl is onderdeel van de Jamani Group, waar tevens onder meer Dekbed-discounter, De-Arend en Woonq onder vallen.

Niels Verwij, CEO Koopjedeal.nl, zegt: 'Met Black Friday en de feestdagen in aantocht willen we onze doelgroep laten weten dat we allerleukste producten tegen de allerlaagste prijs in huis hebben. Towel Media heeft voor ons een mooie campagne ontwikkeld met daarin Frans Duijts als onze vaste klant.'

Geert Doek, managing director van Towel Media, vult aan: 'De campagne is vanuit creatie volledig dynamisch ingestoken. Doordat we met modulaire scenes werken, konden we snel diverse varianten maken op basis van doelgroepen en productcategorieën. Het aanbod van Koopjedeal.nl is enorm gevarieerd en de aanbiedingen wisselen continu. Op deze manier kunnen we actuele content aanbieden aan heel Nederland.'



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken