SodaStream strikt Snoop Dogg
- Bureaus
- 18 nov 2020 @ 08:01
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 18 nov 2020 @ 08:01
- Lucas Boon
Bruiswatermerk SodaStream lanceert een nieuwe internationale campagne met rapper Snoop Dogg in de hoofdrol. De campagne moedigt de consument aan zich meer te richten op 'de kleine maar belangrijke dingen' in het leven.
De campagne verwijst naar de komende feestdagen, die net als de rest van het jaar 'anders dan anders' en vooral kleiner worden ingevuld. In de campagne zien we de Amerikaanse rapper Snoop Dogg zich concentreren op 'de kleine dingen' in het leven, zoals gemberkoekjes bakken met de familie. In een andere scène vraagt hij tijdens het familiediner zijn tafelgenoten om van hun digitale schermen weg te blijven. De campagne is bij SodaStream inhouse ontwikkeld.
De boodschap is dus duurzaam van aard. Snoop Dogg en SodaStream (onderdeel van PepsiCo) roepen mensen op 'de kleine omschakeling te maken naar herbruikbare voorwerpen voor een grote impact op onze planeet'. Eén hervulbare Sodastream-fles kan tot duizenden plastic wegwerpflessen besparen, aldus het bruiswatermerk zelf.
Karin Schifter Maor, global CMO bij SodaStream, zegt: 'Wij moedigen mensen altijd aan om een positieve verandering te maken. Dit jaar hebben we er alles aan gedaan om een campagne op te zetten waar iedereen zich in herkent en die er écht toe doet. SodaStream is de ultieme kleine stap om afval van wegwerpplastic te verminderen, en Snoop Dogg is een geweldige partner om deze boodschap op een ludieke manier op grote schaal te helpen verspreiden.'
Bekijk de commercial hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing