Albert Heijn presenteert 'het recept voor een bijzondere kerst'

Albert Heijn presenteert 'het recept voor een bijzondere kerst'
  • Bureaus
  • 4 dec 2020 @ 14:00
  • 16039 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • RetailCommercialsCampagnes

Albert Heijn heeft naar eigen zeggen alles in huis om er bijzondere kerst van te maken: receptinspiratie, digitaal gemak, verruimde openingstijden, extra bezorgmomenten en een feestassortiment. De nieuwe kerstcampagne, ontwikkeld door TBWA\Neboko, moet dit idee verstevigen.

Recent onderzoek van de Appie laat -niet geheel verrassend- zien dat de Nederlander kerst dit jaar in kleine kring, thuis en verspreid over meerdere dagen viert. Aanleiding voor de supermarktketen om de feestdagen 'extra feestelijk en bijzonder' te maken en hieromheen een nieuwe campagne te ontwikkelen.

Johan van der Zanden, directeur marketing & communicatie bij Albert Heijn, zegt: 'Het recept voor een bijzondere kerst, dat is het thema van onze nieuwe kerstcampagne. Omdat kerst dit jaar anders dan anders is, maar we natuurlijk wel willen genieten met familie en vrienden. Al is het in kleinere kring. Wij gaan het onze klanten zo makkelijk mogelijk maken, met volop inspiratie in de Allerhande, gerechtkaartjes in onze winkels en alle aanbiedingen en gemak in de app. Een bijzondere kerst voor iedereen, daar gaan we voor.'

In de commercial zien we supermarktmanager Ilse die samen met haar collega's de winkel klaarmaakt voor klanten die kerstboodschappen komen doen, terwijl haar gezin zich thuis voorbereidt op de feestdagen. De commercial is vanaf aanstaande zondag te zien op de Nederlandse televisie. Bekijk 'm vast hieronder:



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken