Fisherman's Friend: effe frisse adem
- Bureaus
- 14 dec 2020 @ 16:27
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - FoodCampagnes
- 14 dec 2020 @ 16:27
- Lucas Boon
In een nieuwe campagne omarmt Fisherman's Friend zijn positie van 'zowel keelverzorger als verfrisser', die uit recent eigen onderzoek naar voren kwam. De campagne genaamd 'Effe frisse adem' is ontwikkeld door Animate the World en Studio Lauda.
Ook wordt er ingespeeld op het inzicht dat verschillende smaken verschillende rollen vervullen. De campagne is het vervolg op Fisherman's Friend's 'ff doorbijten'-concept van afgelopen zomer. Wederom speelt het merk de rol van 'krachtige vriend', die ervoor moet zorgen dat zijn consument zowel fysiek als mentaal gezond de winter doorkomt.
De van oorsprong digitale campagne, in animatiestijl, wordt uitgerold op televisie (2 commercials) en digital out of home (Ocean Outdoor). Bekijk ‘m hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing