Fisherman's Friend: effe frisse adem

- Bureaus
- 14 dec 2020 @ 16:27
- 19583 x gelezen
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - FoodCampagnes
- 14 dec 2020 @ 16:27
- 19583 x gelezen
- Lucas Boon
In een nieuwe campagne omarmt Fisherman's Friend zijn positie van 'zowel keelverzorger als verfrisser', die uit recent eigen onderzoek naar voren kwam. De campagne genaamd 'Effe frisse adem' is ontwikkeld door Animate the World en Studio Lauda.
Ook wordt er ingespeeld op het inzicht dat verschillende smaken verschillende rollen vervullen. De campagne is het vervolg op Fisherman's Friend's 'ff doorbijten'-concept van afgelopen zomer. Wederom speelt het merk de rol van 'krachtige vriend', die ervoor moet zorgen dat zijn consument zowel fysiek als mentaal gezond de winter doorkomt.
De van oorsprong digitale campagne, in animatiestijl, wordt uitgerold op televisie (2 commercials) en digital out of home (Ocean Outdoor). Bekijk ‘m hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Iedereen kan koning van de camping... 15-04-2021
- Ace neemt Off The Record over15-04-2021
- Intracto Group lijft Zoekhelden in15-04-2021
- Funda kiest voor XXS15-04-2021
- Fatboy: van saai naar opwindend... 14-04-2021
- 2Basics lanceert gaming-label14-04-2021