Fisherman's Friend: effe frisse adem

Fisherman's Friend: effe frisse adem
  • Bureaus
  • 14 dec 2020 @ 16:27
  • 19583 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • FoodCampagnes

In een nieuwe campagne omarmt Fisherman's Friend zijn positie van 'zowel keelverzorger als verfrisser', die uit recent eigen onderzoek naar voren kwam. De campagne genaamd 'Effe frisse adem' is ontwikkeld door Animate the World en Studio Lauda.

Ook wordt er ingespeeld op het inzicht dat verschillende smaken verschillende rollen vervullen. De campagne is het vervolg op Fisherman's Friend's 'ff doorbijten'-concept van afgelopen zomer. Wederom speelt het merk de rol van 'krachtige vriend', die ervoor moet zorgen dat zijn consument zowel fysiek als mentaal gezond de winter doorkomt.

De van oorsprong digitale campagne, in animatiestijl, wordt uitgerold op televisie (2 commercials) en digital out of home (Ocean Outdoor). Bekijk ‘m hieronder:



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken