KNGF Geleidehonden opent 'nieuwe werelden'
- Bureaus
- 24 dec 2020 @ 09:38
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CampagnesAnimatie
- 24 dec 2020 @ 09:38
- Lucas Boon
In de nieuwe campagne van KNGF Geleidehonden staat de impact van een hulphond op het leven van mensen met een beperking centraal. De campagne genaamd 'KNGF opent werelden' is ontwikkeld door creatief bureau Selmore in Amsterdam.
De campagne moet laten zien op welke manier KNGF in staat is om met de hulp van een getrainde hond nieuwe werelden te openen voor mensen met een beperking. Dit zijn nieuwe werelden zoals een sportclub of restaurant, maar ook het uitoefenen van een hobby of het vinden van een nieuwe liefde. De campagne wordt uitgerold op televisie, social media, een 'brand book' en een serie portetten op Linda.nl.
Monique Velten, corporate communicatie & merkmanagement bij KNGF, zegt: 'We zijn een goed doel dat vooral bekend staat om onze professioneel getrainde honden, maar we zijn er uiteindelijk voor mensen met een beperking die met de hulp van zo'n hond meer uit het leven kunnen halen. Met deze campagne laten we zien wat de impact van onze honden op de levens van onze cliënten is.'
De tv-campagne bestaat uit drie animatiefilms, waarvan de eerste, 'De wereld van Rose', deze week live is gegaan. Later in 2021 volgen de andere twee films. Jakko Achterberg, creative partner van Selmore, licht toe: 'De komende periode gaan we samen met KNGF telkens nieuwe werelden openen. Door middel van animatie maken we die werelden visueel en invoelbaar voor het grote publiek.' De films zijn ontwikkeld in samenwerking met 3D-animatiestudio Colorbleed.
Bekijk 'De wereld van Rose' hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing