Make-a-Wish: dit is je wereldje geworden

Make-a-Wish: dit is je wereldje geworden
  • Bureaus
  • 16 dec 2020 @ 09:58
  • 19669 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Campagnes

In de nieuwe campagne 'Dit is je wereldje geworden' toont stichting Make-a-Wish Nederland de dagelijkse realiteit van de ernstig zieke Sofie (6). De campagne roept donateurs op bij te dragen aan het vervullen van de liefste wensen van zieke kinderen.

Hanneke Verburg, directeur van Make-a-Wish, zegt: 'Om voor alle kinderen die het zo hard nodig hebben hun liefste wens te kunnen vervullen, hebben we geld nodig. Daarom toont deze liefdevolle, maar confronterende campagne de realiteit van een ziek kind, en het belang van wensvervullingen.'

De campagne is ontwikkeld door Nassau Fundraising in samenwerking met MediaMonks en Studio JOA en wordt uitgerold op televisie en in print, outdoor en online media. We zien Sofie in een ziekenhuisbed met de bedrijvigheid van artsen en familie om haar heen. In de voice-over van de film horen we ambassadeur Fockeline Ouwerkerk, die een gedichtje aan het meisje voorleest, met daarin een belangrijke vraag. De campagne roept donateurs op om bij te dragen aan het vervullen van allerliefste wensen, op donatiepagina makeawishcometrue.nl. Naast Sofie zijn ook Kayaha (4) en Martinus (7) in de campagne te zien.

Make-A-Wish Nederland vervult de liefste wens van kinderen met een ernstige, soms zelfs levensbedreigende ziekte. Elke dag horen zo’n 3 gezinnen in Nederland dat hun kind ernstig ziek is, waarna het leven in een klap volledig verandert. Make-a-Wish vervult deze wensen samen met 450 vrijwilligers.

Bekijk de online film hieronder:



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken