Make-a-Wish: dit is je wereldje geworden

- Bureaus
- 16 dec 2020 @ 09:58
- 26073 x gelezen
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 16 dec 2020 @ 09:58
- 26073 x gelezen
- Lucas Boon
In de nieuwe campagne 'Dit is je wereldje geworden' toont stichting Make-a-Wish Nederland de dagelijkse realiteit van de ernstig zieke Sofie (6). De campagne roept donateurs op bij te dragen aan het vervullen van de liefste wensen van zieke kinderen.
Hanneke Verburg, directeur van Make-a-Wish, zegt: 'Om voor alle kinderen die het zo hard nodig hebben hun liefste wens te kunnen vervullen, hebben we geld nodig. Daarom toont deze liefdevolle, maar confronterende campagne de realiteit van een ziek kind, en het belang van wensvervullingen.'
De campagne is ontwikkeld door Nassau Fundraising in samenwerking met MediaMonks en Studio JOA en wordt uitgerold op televisie en in print, outdoor en online media. We zien Sofie in een ziekenhuisbed met de bedrijvigheid van artsen en familie om haar heen. In de voice-over van de film horen we ambassadeur Fockeline Ouwerkerk, die een gedichtje aan het meisje voorleest, met daarin een belangrijke vraag. De campagne roept donateurs op om bij te dragen aan het vervullen van allerliefste wensen, op donatiepagina makeawishcometrue.nl. Naast Sofie zijn ook Kayaha (4) en Martinus (7) in de campagne te zien.
Make-A-Wish Nederland vervult de liefste wens van kinderen met een ernstige, soms zelfs levensbedreigende ziekte. Elke dag horen zo’n 3 gezinnen in Nederland dat hun kind ernstig ziek is, waarna het leven in een klap volledig verandert. Make-a-Wish vervult deze wensen samen met 450 vrijwilligers.
Bekijk de online film hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- BNNVARA en Natwerk trappen campagne... 20-05-2022
- Fotografe Lois Cohen naar Halal20-05-2022
- Dogstudio sluit zich aan bij Dept 20-05-2022
- Happy Horizon neemt Vertigo 6 over19-05-2022
- Campagne Delta focust op overal goed... 19-05-2022
- Sharon de Graaf terug bij Dawn als... 19-05-2022
MarketingTribune Events
- 7jun 2022
Shopping Awards
- 16jun 2022
NIMA Marketing Day
- 28sep 2022
CustomerFirst Congres
- 6okt 2022
Grand Prix Content Marketing
- 13okt 2022
Shopping Today
- 8nov 2022
Social Service Congres