Marcel Udo naar DBOM

Marcel Udo naar DBOM
  • Bureaus
  • 24 dec 2020 @ 14:50
  • 28479 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Personalia

Marcel Udo is aangesteld als de nieuwe ‘media buying expert’ van online marketingbureau DBOM in Haarlem. Hij werkte hiervoor onder meer als director automated trading bij Telegraaf Media Groep.

Ook deed Udo ervaring op bij Eyewonder en Beeckestijn Business School. De samenwerking met DBOM (onderdeel van Endeavour Group) moet het 'data-driven fundament' van het bureau in 2021 versterken.

Duncan Borsboom, managing director van DBOM, zegt: 'Ik zie de kennis van Marcel als grote meerwaarde voor ons bureau. Onze klanten kunnen zo voorzien worden van meer mogelijkheden in paid advertising.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken