Nieuw merk Got2B lanceert muzikale campagne

Nieuw merk Got2B lanceert muzikale campagne
  • Bureaus
  • 10 dec 2020 @ 10:39
  • 14671 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • RetailCampagnes

Voor het nieuwe beautymerk Got2B heeft moederbedrijf Henkel Beauty Care een nieuwe digitale campagne gelanceerd. In de internationale campagne, ontwikkeld door MassiveMusic Berlin en TBWA Düsseldorf, staan 'muzikale legendes' centraal.

Beeld: Trippie C in online video.

Het nieuwe merk biedt 'de allereerste haarkleuring in gelvorm'. Voor de campagne werkt het merk samen met de artiesten Trippie C en VibeKingz. Eerstgenoemde heeft speciaal voor de lancering het nummer 'No Dripping, No Drops' uitgebracht.

Rik Strubel, chief marketing officer van Henkel Beauty Care, zegt: 'Ik ben erg enthousiast over deze campagne. We begrijpen dat het veranderen van je haarkleur niet alleen draait om je goed voelen; het is een manier om je stijl en persoonlijkheid te laten zien. De campagne moet laten zien dat merken van nu verankerd moeten zijn in het leven en de cultuur van hun publiek.'

De campagne wordt uitgerold via de digitale kanalen van Got2B en Henkel Beauty Care. Bekijk de online video hieronder:



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken