Runner's World: wij lopen door

Runner's World: wij lopen door
  • Bureaus
  • 30 dec 2020 @ 09:04
  • 31220 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Campagnes

Hardloop-platform Runner's World lanceert in samenwerking met Nationale-Nederlanden een nieuwe campagne waarin 'de liefde voor lopen' centraal staat.

Als supporter van alle hardlopers wil Nationale-Nederlanden actief bijdragen aan het in beweging houden van elke hardloper tijdens de coronacrisis waarin grote hardloopevenementen geen doorgang kunnen vinden, aldus de verzekeringsmaatschappij over de samenwerking met Runner's World. De campagne is bij Runner's World (onderdeel van Hearst) inhouse ontwikkeld.

De boodschap luidt: blijf bewegen, blijf gezond. In de campagne wordt hardlopers gevraagd hun 'loopverhaal' te delen met Runner's World. De meest inspirerende lopers worden door het platform geportretteerd. Ook wordt samen met Nationale-Nederlanden een 'covercontest' georganiseerd, waarmee een aantal lopers op de cover van het hardloop-magazine van Runner's World komt te staan. Aan het einde van 2021 wordt voorts een verkiezing 'Loper van het jaar' gehouden.

Bekijk de online video hieronder:



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events

Whitepapers


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken