Runner's World: wij lopen door
- Bureaus
- 30 dec 2020 @ 09:04
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 30 dec 2020 @ 09:04
- Lucas Boon
Hardloop-platform Runner's World lanceert in samenwerking met Nationale-Nederlanden een nieuwe campagne waarin 'de liefde voor lopen' centraal staat.
Als supporter van alle hardlopers wil Nationale-Nederlanden actief bijdragen aan het in beweging houden van elke hardloper tijdens de coronacrisis waarin grote hardloopevenementen geen doorgang kunnen vinden, aldus de verzekeringsmaatschappij over de samenwerking met Runner's World. De campagne is bij Runner's World (onderdeel van Hearst) inhouse ontwikkeld.
De boodschap luidt: blijf bewegen, blijf gezond. In de campagne wordt hardlopers gevraagd hun 'loopverhaal' te delen met Runner's World. De meest inspirerende lopers worden door het platform geportretteerd. Ook wordt samen met Nationale-Nederlanden een 'covercontest' georganiseerd, waarmee een aantal lopers op de cover van het hardloop-magazine van Runner's World komt te staan. Aan het einde van 2021 wordt voorts een verkiezing 'Loper van het jaar' gehouden.
Bekijk de online video hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing