Straat kiest voor USP

Straat kiest voor USP
  • Bureaus
  • 1 dec 2020 @ 11:26
  • 21360 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • KlantenKunst & Cultuur

Straat, het nieuwe museum voor graffiti en 'street art' in Amsterdam-Noord, kiest USP Marketing PR als zijn partner voor PR en communicatie in de Benelux.

In de voormalige Lasloods op het Amsterdamse NDSM-terrein worden 150 werken van nationale en internationale kunstenaars tentoongesteld. Straat is naar eigen zeggen het grootste street art-museum ter wereld. Doel van de samenwerking met USP is om meer erkenning en waardering voor street art en graffiti bij het grote publiek te genereren. Het Amsterdamse bureau gaat Straat adviseren en ondersteunen met 'verschillende en passende public relations-activiteiten' om zodoende de naamsbekendheid van Straat te vergroten.

David Roos, curator en creatief directeur van Straat, zegt: 'We zijn blij om samen te werken met USP en nemen de monumentale loods en het NDSM-terrein mee in ons verhaal. Er is zoveel te vertellen over deze legitieme kunstvorm en we zijn trots om gevestigde namen en opkomend talent van over de hele wereld hier een podium te geven.'

Marloes van den Boogaard, managing director bij USP Marketing PR, vult aan: 'Dit museum moet je simpelweg gezien hebben. Bij iedere Amsterdammer, Nederlander en internationale toerist zal Straat indruk achter laten. De expertise van USP op het gebied van storytelling content in combinatie met ons medianetwerk zal hierbij goed van pas komen.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken