Unilever lanceert vervolg op 'Lekker thuis'-campagne

Unilever lanceert vervolg op 'Lekker thuis'-campagne
  • Bureaus
  • 15 dec 2020 @ 10:40
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CampagnesFood

Unilever presenteert de kerstvariant op de 'Lekker thuis'-campagne van eerder dit jaar, waarmee de consument met 'heerlijke en makkelijke kerstgerechten' moet worden geïnspireerd. De campagne is ontwikkeld door Havana Harbor.

Via de online kanalen van Calvé, Unox, Knorr, De Vegetarische Slager en Hertog wordt de consument geïnspireerd met 'een twintigtal heerlijke kerstrecepten'.

Bericht wordt aangevuld.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken