DVJ Insights investeert in groei en mensen

DVJ Insights investeert in groei en mensen
  • Bureaus
  • 13 jan 2021 @ 15:18
  • 13592 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Personalia

Marketing research en analytics bureau DVJ Insights heeft sinds 1 januari Jori van de Spijker (r. op foto boven) aangesteld als Managing Consultant Nederland en Judith Lieftink (l. op foto boven) als Research Director.

De versterking van het team is onderdeel van de structurele groei die het onderzoeksbureau doormaakt. Zo steeg het bureau in de recentelijk uitgebrachte Top 50 marktonderzoeksbureaus – opgesteld door de MOA op basis van FTE’s – geheel organisch van plaats 12 in 2019, naar plek 7 in 2020. Won het in 2020 voor het derde jaar op rij de FD Gazelle, en is het bureau dit jaar wederom gegroeid in lijn met voorgaande jaren.

Een Managing Consultant in elke markt bevordert de focus op onze internationale groei-ambitie

Marieke van Echtelt, Managing Director DVJ Research Group: ‘Het benoemen van Jori als Managing Consultant in Nederland onderschrijft ons continu streven naar het leveren van het beste onderzoek gericht op groei. We zijn een snelgroeiende organisatie, zowel in Nederland als in de UK en Duitsland. Een Managing Consultant in elke markt bevordert de focus op onze internationale groei-ambitie. Jori is één van de meest gepassioneerde research consultants in de markt en heeft afgelopen jaren laten zien dat klanten hem hierom waarderen. Daarnaast hebben we de laatste maanden ons Research Team flink uitgebreid. Het continue leveren van kwaliteit en flexibel kunnen zijn ligt in de werkwijze en ontwikkeling van onze medewerkers. De ervaring van Judith aan zowel bureau- als klantzijde, sluit naadloos hierbij aan. Met de komst van Judith kunnen we de ontwikkeling van onze medewerkers in het Research team nog meer faciliteren.’

Van de Spijker is sinds oktober 2018 werkzaam bij het onderzoeksbureau, waar hij als Client Consultant en Practice lead verantwoordelijk was voor merk en communicatie onderzoek. Lieftink is opgeleid als socioloog en werkt al haar hele carrière in onderzoek, afwisselend aan klant- en bureauzijde. Hier heeft zij brede ervaring opgedaan met het hele research proces, maar ook met het coachen van medewerkers en het geven van workshops aan klanten.

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken