Nomineren SAN Next merkenbouwer 2020 gestart
- Bureaus
- 28 jan 2021 @ 11:15
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Awards
- 28 jan 2021 @ 11:15
- Sjaak Hoogkamer
De SAN Next Merkenbouwer Accent is een initiatief van de Stichting Adverteerdersjury Nederland en wordt ondersteund door Executive Search bureau Top of Minds. Het doel van deze aanmoedigingsprijs is om het vele marketingtalent dat er in Nederland is op het podium te zetten.
Nomineren van kandidaten kan vanaf nu en sluit begin maart 2021. Het is voor iedereen mogelijk om talent te kandideren voor deze titel. Alle CMO’s, marketingmanagers of brandmanagers van adverteerders, maar ook strategen, account directors van bureaus mogen voordrachten doen. Aanmelden van kandidaten voor SAN Next Merkenbouwer 2020 kan middels een mailtje met een korte motivatie naar info@sanaccent.nl
Criteria kandidaten
Kandidaten dienen aan de volgende criteria te voldoen: Maximaal 30 jaar oud, maximaal 7 jaar relevante werkervaring op het gebied van marketing en/of marketingcommunicatie en zijn werkzaam bij een adverteerder in Nederland.
Vakjury
In twee juryrondes bepaald de deskundige vakjury onder leiding van de onafhankelijke voorzitter René Repko vervolgens welk talent zich SAN Next Merkenbouwer 2020 mag noemen.
De SAN Next Merkenbouwer jury wordt verder gevormd door:
• Janko Klaeijsen, Founding Partner Top of Minds
• Marc Oosterhout, Voorzitter SIRE en winnaar Adverteerder van het Jaar 2019
• Renée Ras, ASN Banken winnaar Consistent Accent 2019
• Baba Touré, Co-founder Hammerfest en Next VEA Legend
• Yvette Belt-Beekman, Director Brand & Marketing Communicatie KPN en SAN bestuurslid
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing