NS kiest voor Mindshare

NS kiest voor Mindshare
  • Bureaus
  • 14 jan 2021 @ 06:01
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Klanten

Mindshare Greenhouse is het nieuwe communicatieadviesbureau van de Nederlandse Spoorwegen. De samenwerking omvat de communicatie- en mediastrategie van de NS voor alle kanalen in Nederland.

Ook gaat Mindshare Greenhouse aan de slag met de datastrategie van het spoorwegbedrijf. Doel van de samenwerking is om zoveel mogelijk reizigers te bereiken en zodra het weer kan alle Nederlanders te verwelkomen in de trein. Een pitch ging aan deze keuze vooraf. TBWA\Neboko blijft het vaste reclamebureau van de NS.

Ivo Steffens, directeur commercie bij NS, zegt: 'Door de huidige coronamaatregelen hebben we minder contactmomenten met onze reizigers dan normaal. De momenten die overblijven, doen er dus toe. Mindshare Greenhouse gaat ons helpen reizigers zo goed mogelijk te bereiken via kanalen die passen bij hun behoeften. De proactieve, strategische en innovatieve benadering van het bureau heeft ons overtuigd.'

Atva van Zanten, CEO van Mindshare Greenhouse Nederland, vult aan: 'NS is niet alleen een merk met ambitie, maar heeft ook een fantastische maatschappelijke missie waar wij ons graag voor inzetten. Daarnaast sluit het partnership mooi aan bij onze ambitie om klanten te adviseren en ondersteunen bij meer strategische merktrajecten.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken