Amp.Amsterdam partner van Nederlandse Loterij

Amp.Amsterdam partner van Nederlandse Loterij
  • Bureaus
  • 1 feb 2021 @ 09:15
  • 16729 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Amp.Amsterdam // The Sonic Branding Company gaat Nederlandse Loterij ondersteunen, adviseren en begeleiden op het gebied van muziek en audio.

Met deze samenwerking breidt Amp.Amsterdam haar sonic branding partnerships verder uit.

Dries Poels, Head Of Marketing Nederlandse Loterij: ‘Innovaties in ons vak bevinden zich steeds vaker binnen het domein van audio en spraakbesturing. Dat heeft ook impact op de klantreis van onze spelmerken. Voor Nederlandse Loterij is sonic branding essentieel om de identiteit van onze merken in die klantreis verder te verstevigen. Met Amp.Amsterdam hebben we hiervoor de juiste partner gevonden.’

Joost Haartsen, founder & managing director Amp.Amsterdam: ‘Wij zijn ontzettend trots dat een organisatie als Nederlandse Loterij ons het vertrouwen geeft met deze mooie samenwerking. In 2020 hebben wij reeds het nieuwe geluid van Lotto mogen ontwikkelen en hebben daarmee de toon gezet voor de toekomst. We kijken dan ook enorm uit naar het strategisch uitbouwen van Nederlandse Loterij haar merken op het gebied van muziek & audio.’

Nederlandse Loterij is de grootste kansspelorganisatie van Nederland en bekend van de volgende kansspelen: Staatsloterij, Lotto, Eurojackpot, Miljoenenspel, Lucky Day, Krasloten en TOTO.

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken