Campagne Suzuki benadrukt 6 jaar garantie

Campagne Suzuki benadrukt 6 jaar garantie
  • Bureaus
  • 18 feb 2021 @ 08:33
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Campagnes

Om de claim dat Suzuki een betrouwbaar merk is te ondersteunen is de 6 jaar garantie campagne gelanceerd. Bureau TheMerge tekende voor de executie.

Alla Oosterling, Sr. Campagne marketeer Suzuki: ‘Suzuki hoort al jaren op rij bij de betrouwbaarste autofabrikanten van de wereld. Om onze klanten nog meer vertrouwen te geven, geldt daarom vanaf nu 6 jaar garantie op elke nieuwe Suzuki. Dus welke kleur je nieuwe Suzuki ook heeft, de komende zes jaar heb je geen zorgen.’

Volgens The Merge is in de campagne gewerkt met CGI materiaal, oftewel digitale animatie. De auto’s zijn niet daadwerkelijk gefilmd. Met CGI is het mogelijk om in dezelfde commercial de herkenbare lijn met dezelfde auto, rijbeweging, stijl, opvallende muziek (Noisa) passend bij de boodschap te verwerken.

Platformen

De campagne is donderdag 4 februari live gegaan op de NPO Ster, RTL zenders en Talpa. De reclame heeft een duur van 20 seconden. Naast tvc wordt de campagne crossmediaal ingezet op de website van Suzuki, radio, Facebook en Instagram.

Credits

Suzuki:                               Alla Oosterling

Bureau:                             TheMerge

Productie:                          Lukkien

Media:                               Wavemaker

Muziek:                             Noisia

Geluid:                                Earforce

 

 



Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken