DA kiest voor Zigt

DA kiest voor Zigt
  • Bureaus
  • 18 feb 2021 @ 08:50
  • 21963 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • RetailKlanten

Mediabureau Zigt in Hoofddorp gaat aan de slag met de mediastrategie, planning, inkoop en executie van drogisterijketen DA.

Naast televisie is sinds dit jaar ook radio onderdeel van de mediastrategie van DA. De langer lopende merkcampagne (ontwikkeld door Jump Retail) moet de ambitie van DA benadrukken om actief in te spelen op de gezondheid van mensen met een goed, onderscheidend assortiment en het juiste advies in de winkels, aldus het bedrijf.

Anouk Planting, hoofd marketing van DA, zegt: 'Met Zigt kiezen we voor een partner die ons helpt om onze performance te vergroten. Het bureau adviseert ons bij het kiezen van de juiste middelen en mediamix voor onze diverse marketingcampagnes, waarbij we de direct de link maken naar onze 300 winkels.'

 
Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken