Douglas kiest voor Publicis
- Bureaus
- 9 feb 2021 @ 09:37
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - RetailKlanten
- 9 feb 2021 @ 09:37
- Lucas Boon
Publicis Groupe gaat aan de slag met de media-inzet (voornamelijk offline) van parfumerieketen Douglas Nederland. Aan deze keuze ging een pitchtraject vooraf, dat afgelopen najaar plaatsvond.
Douglas streeft ernaar zich verder te ontwikkelen tot 'een volledig geïntegreerd beautyplatform' met een netwerk van online stores en fysieke winkels (2.400 in Nederland).
Brego Keller, chief operating officer van Publicis Groupe Nederland, zegt: 'Douglas is aan adverteerder met een heldere strategie en een duidelijk doel voor ogen. Tijdens het pitchproces voelden we direct een goede klik met het team. Douglas profiteert optimaal van onze ervaring met parfum- en cosmeticamerken in combinatie met onze datagedreven media- en commerce-propositie. Ik ben blij dat we voor dit prachtige merk mogen werken.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing