Douglas kiest voor Publicis

Douglas kiest voor Publicis
  • Bureaus
  • 9 feb 2021 @ 09:37
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • RetailKlanten

Publicis Groupe gaat aan de slag met de media-inzet (voornamelijk offline) van parfumerieketen Douglas Nederland. Aan deze keuze ging een pitchtraject vooraf, dat afgelopen najaar plaatsvond.

Douglas streeft ernaar zich verder te ontwikkelen tot 'een volledig geïntegreerd beautyplatform' met een netwerk van online stores en fysieke winkels (2.400 in Nederland). 

Brego Keller, chief operating officer van Publicis Groupe Nederland, zegt: 'Douglas is aan adverteerder met een heldere strategie en een duidelijk doel voor ogen. Tijdens het pitchproces voelden we direct een goede klik met het team. Douglas profiteert optimaal van onze ervaring met parfum- en cosmeticamerken in combinatie met onze datagedreven media- en commerce-propositie. Ik ben blij dat we voor dit prachtige merk mogen werken.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken