Ranja lanceert nieuwe campagne: 'Kinderen blij, ouders ook'

  • Bureaus
  • 22 feb 2021 @ 09:20
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • RetailCampagnes

Limonademerk Ranja (onderdeel van Vrumona) is terug met een nieuwe campagne genaamd: Ranja, daar word je vrolijk vanja. In de campagne, ontwikkeld door reclamebureau Alfred, staat 'onbezorgd genieten' centraal.

In de tv-commercial zien we een meisje dat na het drinken van Ranja Fruitmix een duik neemt op een zogenoemde slip 'n side, die haar meevoert door een vrolijke en zorgeloze wereld.

Roderick van den Brink, brand manager van Ranja, licht toe: 'Kinderen willen vooral iets lekkers drinken, maar lekker betekent vaak ook: tjokvol suiker - en de alternatieven zitten dan weer vol met kunstmatige ingrediënten. Daarom is Ranja ontwikkeld met smaak als vertrekpunt, op een manier die aansluit op de behoeften van de hedendaagse consument. Kinderen blij, ouders ook. Oftewel: Ranja, daar word je vrolijk vanja!'

Jorn Kruijsen, creative director bij Alfred, vult aan: 'We zijn met deze campagne vertrokken vanuit de belevingswereld van kinderen. Een vrolijke, zorgeloze wereld, waarin alles mogelijk is. Zo kwamen we op het idee van een slip 'n slide, zoals die bestaat in kinderfantasie: dwars door heggen en tuinen heen, met aan het einde een zwembad. Wie wil dat nou niet?'

De campagne wordt uitgerold op televisie, social media, in print en op de winkelvloer. Ook heeft Ranja een augmented reality-applicatie ontwikkeld in de vorm van een game.

Bekijk de commercial hieronder:



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken