Ranja lanceert nieuwe campagne: 'Kinderen blij, ouders ook'
- Bureaus
- 22 feb 2021 @ 09:20
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - RetailCampagnes
- 22 feb 2021 @ 09:20
- Lucas Boon
Limonademerk Ranja (onderdeel van Vrumona) is terug met een nieuwe campagne genaamd: Ranja, daar word je vrolijk vanja. In de campagne, ontwikkeld door reclamebureau Alfred, staat 'onbezorgd genieten' centraal.
In de tv-commercial zien we een meisje dat na het drinken van Ranja Fruitmix een duik neemt op een zogenoemde slip 'n side, die haar meevoert door een vrolijke en zorgeloze wereld.
Roderick van den Brink, brand manager van Ranja, licht toe: 'Kinderen willen vooral iets lekkers drinken, maar lekker betekent vaak ook: tjokvol suiker - en de alternatieven zitten dan weer vol met kunstmatige ingrediënten. Daarom is Ranja ontwikkeld met smaak als vertrekpunt, op een manier die aansluit op de behoeften van de hedendaagse consument. Kinderen blij, ouders ook. Oftewel: Ranja, daar word je vrolijk vanja!'
Jorn Kruijsen, creative director bij Alfred, vult aan: 'We zijn met deze campagne vertrokken vanuit de belevingswereld van kinderen. Een vrolijke, zorgeloze wereld, waarin alles mogelijk is. Zo kwamen we op het idee van een slip 'n slide, zoals die bestaat in kinderfantasie: dwars door heggen en tuinen heen, met aan het einde een zwembad. Wie wil dat nou niet?'
De campagne wordt uitgerold op televisie, social media, in print en op de winkelvloer. Ook heeft Ranja een augmented reality-applicatie ontwikkeld in de vorm van een game.
Bekijk de commercial hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- De Superbowl-commercial top 5 volgens NYT
- Vogelbescherming Nederland: luister naar de vogels en doneer
- Vijf onderscheidingen voor GoSpooky
- Your Majesty en Infinum onderzoeken The Anatomy of Hype
- Fairphone: nieuwe merkidentiteit en internationale campagne
- Nutella viert 60-jarig bestaan met sonische merkidentiteit
Laatste Nieuws
- Crocodile Agency aan de slag voor... 14-02-2025
- Europese introductiecampagne... 13-02-2025
- HG kiest team5pm als nieuw social... 13-02-2025
- Nieuwe InnovatieRoute helpt... 13-02-2025
- Lars de Vries aan de slag bij... 13-02-2025
- AMMA’s sluit inzendingen: jury start... 13-02-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day