Ranja lanceert nieuwe campagne: 'Kinderen blij, ouders ook'

- Bureaus
- 22 feb 2021 @ 09:20
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - RetailCampagnes
- 22 feb 2021 @ 09:20
- Lucas Boon
Limonademerk Ranja (onderdeel van Vrumona) is terug met een nieuwe campagne genaamd: Ranja, daar word je vrolijk vanja. In de campagne, ontwikkeld door reclamebureau Alfred, staat 'onbezorgd genieten' centraal.
In de tv-commercial zien we een meisje dat na het drinken van Ranja Fruitmix een duik neemt op een zogenoemde slip 'n side, die haar meevoert door een vrolijke en zorgeloze wereld.
Roderick van den Brink, brand manager van Ranja, licht toe: 'Kinderen willen vooral iets lekkers drinken, maar lekker betekent vaak ook: tjokvol suiker - en de alternatieven zitten dan weer vol met kunstmatige ingrediënten. Daarom is Ranja ontwikkeld met smaak als vertrekpunt, op een manier die aansluit op de behoeften van de hedendaagse consument. Kinderen blij, ouders ook. Oftewel: Ranja, daar word je vrolijk vanja!'
Jorn Kruijsen, creative director bij Alfred, vult aan: 'We zijn met deze campagne vertrokken vanuit de belevingswereld van kinderen. Een vrolijke, zorgeloze wereld, waarin alles mogelijk is. Zo kwamen we op het idee van een slip 'n slide, zoals die bestaat in kinderfantasie: dwars door heggen en tuinen heen, met aan het einde een zwembad. Wie wil dat nou niet?'
De campagne wordt uitgerold op televisie, social media, in print en op de winkelvloer. Ook heeft Ranja een augmented reality-applicatie ontwikkeld in de vorm van een game.
Bekijk de commercial hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Harrie Kuipers nieuwe CCO Happy Horizon
- Singer-songrapper Snelle in nieuwe campagne Milka
- [column] Brand fiction: authenticiteit of entertainment?
- Marlon von Franquemont en Reinier Demeijer-Gorissen naar Fitzroy
- Trendrapport: duurzaam, technologie en diversiteit
- Nieuwe campagne Ziggo stelt technologie centraal
Laatste Nieuws
- Nieuwe brandingtak Sprints & Sneakers03-02-2023
- Barbera Wolfensberger missieleider... 03-02-2023
- Esprix deadline verlengd tot 23... 03-02-2023
- NL Film versterkt met Anne de Clercq... 03-02-2023
- Effies zoeken juryleden met lef en... 03-02-2023
- Denis Ghys Chief Strategy Officer... 02-02-2023
MarketingTribune Events
- 23mrt 2023
Shopping Awards
- 16mei 2023
Branded Content Event
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day