Ranja lanceert nieuwe campagne: 'Kinderen blij, ouders ook'
- Bureaus
- 22 feb 2021 @ 09:20
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - RetailCampagnes
- 22 feb 2021 @ 09:20
- Lucas Boon
Limonademerk Ranja (onderdeel van Vrumona) is terug met een nieuwe campagne genaamd: Ranja, daar word je vrolijk vanja. In de campagne, ontwikkeld door reclamebureau Alfred, staat 'onbezorgd genieten' centraal.
In de tv-commercial zien we een meisje dat na het drinken van Ranja Fruitmix een duik neemt op een zogenoemde slip 'n side, die haar meevoert door een vrolijke en zorgeloze wereld.
Roderick van den Brink, brand manager van Ranja, licht toe: 'Kinderen willen vooral iets lekkers drinken, maar lekker betekent vaak ook: tjokvol suiker - en de alternatieven zitten dan weer vol met kunstmatige ingrediënten. Daarom is Ranja ontwikkeld met smaak als vertrekpunt, op een manier die aansluit op de behoeften van de hedendaagse consument. Kinderen blij, ouders ook. Oftewel: Ranja, daar word je vrolijk vanja!'
Jorn Kruijsen, creative director bij Alfred, vult aan: 'We zijn met deze campagne vertrokken vanuit de belevingswereld van kinderen. Een vrolijke, zorgeloze wereld, waarin alles mogelijk is. Zo kwamen we op het idee van een slip 'n slide, zoals die bestaat in kinderfantasie: dwars door heggen en tuinen heen, met aan het einde een zwembad. Wie wil dat nou niet?'
De campagne wordt uitgerold op televisie, social media, in print en op de winkelvloer. Ook heeft Ranja een augmented reality-applicatie ontwikkeld in de vorm van een game.
Bekijk de commercial hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Pitchen tussen wolken en zand met... 13-06-2025
- Allianz Direct stunt met bold... 13-06-2025
- 'Mannen - Praat' maakt kwetsbaarheid... 13-06-2025
- KVK speelt met realiteit in nieuwe... 11-06-2025
- Karvan Cévitam mixt verfrissende... 11-06-2025
- Jysk investeert in merkbeleving en... 10-06-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation