Spaaractie JungleMini's bij Lidl

Spaaractie JungleMini's bij Lidl
  • Bureaus
  • 12 feb 2021 @ 11:28
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Campagnes

Vanaf maandag 15 februari kan bij Lidl gespaard worden voor zogenoemde JungleMini’s. De bijbehorende campagne is gemaakt door Joe Public en Lukkien.

JungleMini’s zijn ‘kneedbare’ knuffeldiertjes en populair bij kinderen, maar zijn volgens de superketen ook geschikt als stressbal voor volwassenen.

De JungleMini’s zijn het vervolg op de eerdere succesvolle knuffelacties van Lidl.

Na de Vitamini’s en AquaMini’s zijn ditmaal de vriendjes uit de jungle gratis te sparen bij de discounter. Met extra speelelementen: de knuffels zijn door hun vierkante vorm goed stapelbaar en ze hebben het squeeze-effect. Alle tien de varianten zijn met een spaarkaart gratis bij elkaar te sparen.  

De vierkante vrienden dienen volgens Lidl ook als stressbal: ze zouden een verlichtend effect geven en dragen bij aan een ontspannen gevoel. De spaaractie kent ook een gratis te downloaden Jungle-app waarop per gespaarde knuffel diverse games en weetjes te unlocken zijn.

3D tvc

Speciaal voor deze actie is door Joe Public, in samenwerking met Lukkien, een 3D tv-commercial ontwikkeld, die zich afspeelt in de bekende Lidl-flat. Kevin (gespeeld door Sergio IJssel) komt thuis van boodschappen doen en geeft z’n zegels aan dochter Nora. Nu haar spaarkaart vol is, begint deze te trillen en wordt Nora in de JungleMini-wereld gezogen. Hier beleeft ze een prachtig avontuur en maakt ze kennis met alle JungleMini-dieren. Deze kleurrijke en vrolijke animatiefilm eindigt wanneer papa Kevin haar terugroept voor het avondeten.

 



Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken