Spaaractie JungleMini's bij Lidl
- Bureaus
- 12 feb 2021 @ 11:28
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Campagnes
- 12 feb 2021 @ 11:28
- Sjaak Hoogkamer
Vanaf maandag 15 februari kan bij Lidl gespaard worden voor zogenoemde JungleMini’s. De bijbehorende campagne is gemaakt door Joe Public en Lukkien.
JungleMini’s zijn ‘kneedbare’ knuffeldiertjes en populair bij kinderen, maar zijn volgens de superketen ook geschikt als stressbal voor volwassenen.
De JungleMini’s zijn het vervolg op de eerdere succesvolle knuffelacties van Lidl.
Na de Vitamini’s en AquaMini’s zijn ditmaal de vriendjes uit de jungle gratis te sparen bij de discounter. Met extra speelelementen: de knuffels zijn door hun vierkante vorm goed stapelbaar en ze hebben het squeeze-effect. Alle tien de varianten zijn met een spaarkaart gratis bij elkaar te sparen.
De vierkante vrienden dienen volgens Lidl ook als stressbal: ze zouden een verlichtend effect geven en dragen bij aan een ontspannen gevoel. De spaaractie kent ook een gratis te downloaden Jungle-app waarop per gespaarde knuffel diverse games en weetjes te unlocken zijn.
3D tvc
Speciaal voor deze actie is door Joe Public, in samenwerking met Lukkien, een 3D tv-commercial ontwikkeld, die zich afspeelt in de bekende Lidl-flat. Kevin (gespeeld door Sergio IJssel) komt thuis van boodschappen doen en geeft z’n zegels aan dochter Nora. Nu haar spaarkaart vol is, begint deze te trillen en wordt Nora in de JungleMini-wereld gezogen. Hier beleeft ze een prachtig avontuur en maakt ze kennis met alle JungleMini-dieren. Deze kleurrijke en vrolijke animatiefilm eindigt wanneer papa Kevin haar terugroept voor het avondeten.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing