Bertolli kiest voor Dentsu

Bertolli kiest voor Dentsu
  • Bureaus
  • 26 mrt 2021 @ 07:26
  • 14749 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • KlantenFood

Pastasausmerk Bertolli heeft mediabureau Dentsu gekozen voor zijn online en offline media-activiteiten in Nederland.

Aleks Fiege, directeur marketing Bertolli Nederland, zegt: 'We willen ons merkverhaal nieuw leven inblazen en het merk laten groeien. In Dentsu hebben we een partner met een frisse kijk op onze mediastrategie gevonden. Dit zal onder meer resulteren in een nieuwe koers op het gebied van digitale media, data en content partnerships.'

Ruud de Langen, chief growth officer bij Dentsu, vult aan: 'Bovenop een gedegen mediastrategie, die we vorm hebben gegeven via inzichten in consumentengedrag, zullen we innovatieve oplossingen toevoegen. Dit zal ongetwijfeld gaan resulteren in de gewenste groei van dit mooie merk.'

Het van origine Italiaanse foodmerk Bertolli bestaat sinds 1865 en is verkrijgbaar in 40 landen wereldwijd. Het assortiment bestaat uit pastasauzen, margarine en olijfolie.

Beeld via FB-pagina Bertolli.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken