Campagne Zeeman: hip design begint met basics

Campagne Zeeman: hip design begint met basics
  • Bureaus
  • 31 mrt 2021 @ 13:46
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Campagnes

In de nieuwe campagne van Zeeman laten mensen zien hoe leuk het is om iets persoonlijks te maken van hun basics. Hiermee willen ze zoveel mogelijk mensen inspireren om zelf aan de slag te gaan.

Zeeman sluit naar eigen zeggen daarmee aan bij de trend van zelf doen. Steeds meer mensen zijn hiermee bezig en willen met hun kleding uitdragen wie ze zijn. Ze willen volgens de kledingdiscounter  iets echt unieks.  

Mensen betalen veel geld voor hippe designs, aldus Zeeman. Soms wel 200 tot 500 euro voor een basic sweater met een print of een T-shirt met alleen een logo. En daar zijn er dan ook nog eens meer van gemaakt. Helemaal niet zo uniek dus. Zeeman gelooft dat het leuker is om zo’n T-shirt of sweater zelf te maken. Dan heb je écht iets unieks.

#creativewithbasics

Met de hashtag #creativewithbasics roept Zeeman op om zelfgemaakte creaties te delen en zo anderen op leuke ideeën te brengen. Deze campagne is gemaakt in samenwerking met Persuade en Marijke de Gruyter (via Foto Formation).

 

 



Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken