Campagne Zeeman: hip design begint met basics
- Bureaus
- 31 mrt 2021 @ 13:46
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Campagnes
- 31 mrt 2021 @ 13:46
- Sjaak Hoogkamer
In de nieuwe campagne van Zeeman laten mensen zien hoe leuk het is om iets persoonlijks te maken van hun basics. Hiermee willen ze zoveel mogelijk mensen inspireren om zelf aan de slag te gaan.
Zeeman sluit naar eigen zeggen daarmee aan bij de trend van zelf doen. Steeds meer mensen zijn hiermee bezig en willen met hun kleding uitdragen wie ze zijn. Ze willen volgens de kledingdiscounter iets echt unieks.
Mensen betalen veel geld voor hippe designs, aldus Zeeman. Soms wel 200 tot 500 euro voor een basic sweater met een print of een T-shirt met alleen een logo. En daar zijn er dan ook nog eens meer van gemaakt. Helemaal niet zo uniek dus. Zeeman gelooft dat het leuker is om zo’n T-shirt of sweater zelf te maken. Dan heb je écht iets unieks.
#creativewithbasics
Met de hashtag #creativewithbasics roept Zeeman op om zelfgemaakte creaties te delen en zo anderen op leuke ideeën te brengen. Deze campagne is gemaakt in samenwerking met Persuade en Marijke de Gruyter (via Foto Formation).
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Albert Heijn, Praxis en Kruidvat elk... 18-03-2024
- Woedend wint Samsung Climate... 15-03-2024
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen:... 15-03-2024
- De marketingtransfers van week 11,... 15-03-2024
- Knorr zet groenten bovenaan in-game... 15-03-2024
- ING-campagne rond en in Schiphol... 15-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing