Deliveroo: van alle smaken thuis

Deliveroo: van alle smaken thuis
  • Bureaus
  • 17 mrt 2021 @ 09:24
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CampagnesFood

Maaltijdbezorgplatform Deliveroo lanceert in samenwerking met Lewis Nederland een nieuwe merkcampagne genaamd Van alle smaken thuis, waarin 'de liefde voor lekker eten' centraal staat.

Het betreft de eerste grootschalige campagne van Deliveroo in Nederland, die wordt uitgerold op televisie, radio, outdoor en online.

In de campagne-uitingen worden de verschillende soorten gerechten die op het platform te vinden zijn in de spotlights gezet: van perfect gegrilde burgers tot vers bereide sushi en van frisse salade bowls tot heerlijk goudbruine kroketten, aldus Deliveroo. Wat je smaak ook is, het platform biedt voor ieder wat wils, zo luidt het credo.

Het juiste moment

Jeroen Schaling, marketing director van Deliveroo Nederland, zegt: 'Dit is het juiste moment om grootschalig campagne te voeren. We kunnen onze geliefde restaurants niet bezoeken, maar zien toch dat consumenten en restauranthouders met veel enthousiasme en creativiteit de food-cultuur overeind houden, door elkaar constant op te blijven zoeken en lekker eten te blijven bestellen. Als Deliveroo doen wij er alles aan om dit te blijven faciliteren en daarom vieren we met deze campagne de liefde voor lekker eten.'

Bekijk de commercial hieronder:



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken