Grand Italia blijft bij Havas

Grand Italia blijft bij Havas
  • Bureaus
  • 4 mrt 2021 @ 10:24
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Na een global review behoudt Havas Media het wereldwijde GB Foods account, hier vooral bekend van Grand Italia. GB Foods, een top 5 food adverteerder in ons land, is al 10 jaar klant bij Havas.

Havas Media verzorgt voor GB Foods op global niveau alle media: van strategie tot data en media inkoop.

In Nederland werkt men voornamelijk aan televisie in combinatie met digital. Daarnaast verzorgt Havas Amsterdam voor Grand Italia branded content, social en community management.

Thijs Muller, CEO Havas Media NL: ‘Binnen food is GB Foods een erg grote speler. We zijn dus buitengewoon blij dat we de mediareview hebben gewonnen. Voor ons bevestigt het de opgaande lijn die we met de meaningful positionering hebben ingezet, zowel globaal als lokaal. We krijgen de kans nog meer in de food leefwereld te blijven van de Nederlandse consument. En die kans pakken we met beide handen.’

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken