ING: alles in de hand, ook op de woningmarkt

ING: alles in de hand, ook op de woningmarkt
  • Bureaus
  • 29 mrt 2021 @ 10:48
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Campagnes

Met ING heb je alles in de hand, dankzij eenvoudig toegang tot woonadvies waarmee je vooruit kunt. Dat is de boodschap van de nieuwe campagne van de ING Bank, ontwikkeld door Wunderman Thompson en We are Blossom.

Net als in de vorige Alles in de hand-campagne stelt ING wederom zijn app, die de aankoop van een woning moet vergemakkelijken, centraal.

Lukas Kreutzer, area lead branding, advertising & sponsoring bij ING, zegt: 'De aankoop van een nieuwe woning is geen gemakkelijk proces. Met de ING-app geven we eenvoudig toegang tot woonadvies. Van het maken van een afspraak met een hypotheekadviseur tot het berekenen van je maximale hypotheek.'

Nik Sluijs, creatief bij Wunderman Thompson, vult aan: 'ING wil zijn klanten meer controle geven over hun bankzaken, maar misschien nog wel belangrijker is het emotionele resultaat: het vertrouwen en de vrijheid ervaren om te kunnen doen wat je wilt. Met deze tweede campagne binnen het Alles in de hand-thema krijgt die boodschap meer gestalte. We kunnen niet wachten om dit toe te passen op de andere productcategorieën van ING.'

De campagne wordt uitgerold op televisie, radio en online. Bekijk 'm hieronder:



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken