Lidl viert het voorjaar in nieuwe campagne

Lidl viert het voorjaar in nieuwe campagne
  • Bureaus
  • 11 mrt 2021 @ 09:16
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CampagnesRetail

De lente is in aantocht en dat is ook Lidl niet onopgemerkt gebleven. In zijn nieuwe campagne viert de voordeelsuper het voorjaar en krijgen we zelfs te maken met een verliefde Thomas Acda.

Doel van de campagne is om het nieuwe Delicieux-paasassortiment van Lidl, bestaande uit 'luxe stol, gourmetvlees en de duurzaamste eieren ter wereld', onder de aandacht te brengen. De campagne wordt uitgerold op televisie (door Joe Public), print, online, out of home, radio en in een nieuwe lentebrochure.

Jorieke de Vries-Goosen, head of marketing bij Lidl, zegt: 'Zelden verlangde Nederland zo naar de lente als dit jaar. We spelen daarop in met het 360-graden-concept genaamd Leve de lente. Op onze social media-kanalen hebben we een boel verrassingen in petto. Van ei-schilderen met een officiële Bob Ross-kunstenaar tot een landelijke bakwedstrijd. Genoeg om heel Nederland de komende weken te voorzien van een stukje vrolijkheid.'

In de tv-commercial spelen de buurmannen Teun en Kevin in de bekende Lidl-flat wederom de hoofdrol. Ditmaal wil Teun graag 'effe naar beneden' om boodschappen te doen. Ook hij heeft vlinders in z’n buik, zo blijkt later. Bekijk de commercial hieronder:



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken