NHA Thuisstudies focust op storytelling

NHA Thuisstudies focust op storytelling
  • Bureaus
  • 8 mrt 2021 @ 09:18
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Storytelling

NHA stelt in zijn nieuwste campagne het positieve effect van zinvolle tijdsbesteding centraal. Zo is te zien in een tv-commercial, docuserie en inspiratiemagazine waarin NHA-cursisten een nieuwe invulling aan hun vrije tijd geven. Verantwoordelijk bureau is Zandbeek.

Met de campagne zet NHA in op emotional priming en storytelling.

Zo zien we in de tvc een oer-Hollandse knul Koreaans leren, zodat hij zijn (aanstaande) schoonvader in zijn moerstaal om de hand van zijn dochter kan vragen. In een serie online video’s zijn verschillende cursisten van NHA geportretteerd. Ze vertellen hoe ze het roer omgooiden om hun ambities waar te kunnen maken. Zoals Mirte die haar droom realiseert en weddingplanner wordt. En Kees die werk maakt van zijn liefde voor bier. Ook in het inspiratiemagazine staan persoonlijke verhalen van cursisten centraal. Zoals sergeant-majoor Terese, die na de uitvaart van haar schoonvader werd overladen met complimenten, vervolgens een opleiding tot uitvaartverzorger deed en haar eigen uitvaartonderneming startte.

De full-funnelcampagne bestaat verder uit pre-rollvideo’s, social ads, radiocommercials, affiliate marketing en search advertising.

Credits

Klant                             : NHA

Bureau                          : Zandbeek

Productiemaatschappij : 1Camera

Regisseur:                    : Hugo Keijzer

DOP                              : Pieter Colombijn

Media                            : BrandWebbing

Search                          : Increase

 



Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken