NHA Thuisstudies focust op storytelling
- Bureaus
- 8 mrt 2021 @ 09:18
- 15529 x gelezen
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Storytelling
- 8 mrt 2021 @ 09:18
- 15529 x gelezen
- Sjaak Hoogkamer
NHA stelt in zijn nieuwste campagne het positieve effect van zinvolle tijdsbesteding centraal. Zo is te zien in een tv-commercial, docuserie en inspiratiemagazine waarin NHA-cursisten een nieuwe invulling aan hun vrije tijd geven. Verantwoordelijk bureau is Zandbeek.
Met de campagne zet NHA in op emotional priming en storytelling.
Zo zien we in de tvc een oer-Hollandse knul Koreaans leren, zodat hij zijn (aanstaande) schoonvader in zijn moerstaal om de hand van zijn dochter kan vragen. In een serie online video’s zijn verschillende cursisten van NHA geportretteerd. Ze vertellen hoe ze het roer omgooiden om hun ambities waar te kunnen maken. Zoals Mirte die haar droom realiseert en weddingplanner wordt. En Kees die werk maakt van zijn liefde voor bier. Ook in het inspiratiemagazine staan persoonlijke verhalen van cursisten centraal. Zoals sergeant-majoor Terese, die na de uitvaart van haar schoonvader werd overladen met complimenten, vervolgens een opleiding tot uitvaartverzorger deed en haar eigen uitvaartonderneming startte.
De full-funnelcampagne bestaat verder uit pre-rollvideo’s, social ads, radiocommercials, affiliate marketing en search advertising.
Credits
Klant : NHA
Bureau : Zandbeek
Productiemaatschappij : 1Camera
Regisseur: : Hugo Keijzer
DOP : Pieter Colombijn
Media : BrandWebbing
Search : Increase
NHA_TVC_Koreaans from Zandbeek Videocontent on Vimeo.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Breinstein lanceert 'digital... 20-04-2021
- De Amersfoortse wordt ASR20-04-2021
- Campagne Heineken viert veerkracht 20-04-2021
- Bloemenbureau: blijf stralen19-04-2021
- De Vrijheidsstrijd van... 19-04-2021
- Tele2: bepaal het helemaal16-04-2021