Nieuwe campagne Greetz draait om 'persoonlijke aandacht'

Nieuwe campagne Greetz draait om 'persoonlijke aandacht'
  • Bureaus
  • 25 mrt 2021 @ 09:15
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CampagnesContent

De nieuwe campagne van cadeauwebshop Greetz draait om de waarde van persoonlijke aandacht. In de campagne, ontwikkeld door N=Content, wordt de emotie van de ontvanger van een fotokaart of bos bloemen gekoppeld aan de intentie van de verzender.

Greetz, webshop voor bloemen, ballonnen en (foto)kaarten, heeft vorig jaar een nieuwe merkstrategie gedefinieerd met als belofte: er gaat niets boven aandacht. Om deze strategie tot leven te brengen, koos Greetz voor N=Content (onderdeel van N=5) als bureau voor zijn merkcampagnes, waarvan de eerste nu het levenslicht ziet.

De online videocampagne genaamd 'Voor jou' bestaat uit verschillende verhalen. Zo zien we vader Ghasem, die voor het eerst een kaart schrijft aan zijn zoon Hamed. En Dennis, die zijn vader Martin met een fotokaart wil bedanken voor een lastige periode die zij samen hebben beleefd.

Anne Stokvis, hoofdredacteur van N=Content, zegt: 'Greetz liet de afgelopen jaren al echte mensen en verhalen zien in zijn campagnes, maar de focus lag vooral op de ontvanger van de kaart, terwijl de emotie begint bij de moeite die je voor een ander doet. Die emotie zit aan beide kanten, wat het geven en ontvangen van een cadeau echt persoonlijk en waardevol maakt. Die diepere laag willen we met deze campagne laten zien.’

Marianne Segeler, manager brand & retail campaign bij Greetz, zegt: 'Greetz is dé online bestemming voor het geven van persoonlijke aandacht, en daarbij speelt authenticiteit en emotie een belangrijke rol. Onze campagnes sluit hier perfect op aan. Het sterke conceptuele denken van N=Content in combinatie met hun redactionele kracht, maakt dat we een prachtige campagne hebben ontwikkeld. We maken invoelbaar wat echt persoonlijke aandacht met je kan doen.'

Bekijk de video met Hamed hier.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken