2Basics lanceert gaming-label
- Bureaus
- 14 apr 2021 @ 09:10
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - eSports
- 14 apr 2021 @ 09:10
- Lucas Boon
Het Haarlemse sportmarketingbureau 2Basics lanceert The Space Invaders, een nieuw label dat zich richt op 'gaming marketing & media'. Kevin Loos gaat het label leiden.
Loos is sinds 2013 werkzaam bij 2Basics en stond aan de basis van de eerste gaming-campagnes van het bureau, voor merken als YoungCapital en Sanquin. Nu is het tijd voor een label dat zich hierin specialiseert. 'Gaming en e-sports behoren tot de favoriete vrijetijdsbesteding van jongeren. Het is een wereld die zowel lokaal als wereldwijd voor merken goed te verzilveren is en bij 2Basics hebben we de afgelopen jaren flink geïnvesteerd in dit domein. Dat heeft ons niet alleen ervaring, maar ook een breed netwerk van gamers opgeleverd. Ik kijk ernaar uit om samen met mooie game-merken de wereld te veroveren.'
Frieda Ulsamer de Waard, managing director van 2Basics, vult aan: 'Gaming en e-sports zijn al jaren een belangrijke pijler voor merken om op een andere manier doelgroepen, met name jongeren, te bereiken. Met The Space Invaders kunnen we onze opdrachtgevers nu effectiever helpen om op een creatieve manier rondom games in contact te komen met jongeren.'
Ga voor meer informatie naar de website.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- [branded content] Mediahuis x Bever... 19-03-2024
- Albert Heijn, Praxis en Kruidvat elk... 18-03-2024
- Woedend wint Samsung Climate... 15-03-2024
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen:... 15-03-2024
- De marketingtransfers van week 11,... 15-03-2024
- Knorr zet groenten bovenaan in-game... 15-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing