Breinstein lanceert 'digital natives'-campagne
- Bureaus
- 20 apr 2021 @ 14:06
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 20 apr 2021 @ 14:06
- Lucas Boon
Met het thema 'digital natives rule' valt er aan de visie van Breinstein niet meer te twijfelen, aldus het detacheerbedrijf zelf. Een nieuwe campagne, ontwikkeld door Indie Amsterdam, moet deze boodschap kracht bij zetten.
Reclamebureau Indie ontwikkelde voor de nieuwe detacheerder de branding, corporate design en campagne. Ieder bedrijf, ieder probleem, iedere kans of uitdaging, kan vandaag de dag niet meer zonder digital natives, zo luidt de zelfverzekerde boodschap.
Digitale transformatie
Chantal Mulder, oprichter van Breinstein, zegt: 'Samen met Indie hebben we een fantastisch resultaat bereikt. Met onze pay-off 'digital natives rule' laten we letterlijk zien wat we doen. Wij geloven dat over vijf elk bedrijf in de basis een technologiegedreven organisatie is. Deze digitale transformatie kan niet zonder digitaal talent. Met onze digital natives maken wij Nederland de digitale koploper van Europa.'
Lode Schaeffer, executive creative director van Indie Amsterdam, vult aan: 'De energie en enthousiasme van het Breinstein-team komt in alle communicatie van het merk tot uiting. De traineeships van Breinstein kunnen echt het verschil maken, en dat willen we laten zien.'
Bekijk 'm hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- De marketingtransfers van week 10, 2024
- Zwitserleven en Selmore lanceren een nieuw Zwitserleven-gevoel
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen: markt voor 'good food'...
- Voorjaarscampagne Hornbach zet lentegevoel centraal
- Gouden Loeki naar Hema en Hotel LAmour
- Praxis: ‘Van Grijs naar Groen’ is beter voor de kinderen
Laatste Nieuws
- Natwerk belooft totale creatieve... 19-03-2024
- [branded content] Mediahuis x Bever... 19-03-2024
- Albert Heijn, Praxis en Kruidvat elk... 18-03-2024
- Woedend wint Samsung Climate... 15-03-2024
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen:... 15-03-2024
- De marketingtransfers van week 11,... 15-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing