Dorien Hoorens naar Kult & Ace

Dorien Hoorens naar Kult & Ace
  • Bureaus
  • 21 apr 2021 @ 14:10
  • 19258 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Personalia

Kult & Ace heeft Dorien Hoorens aangesteld als de nieuwe head of account. Samen met oprichter Melanie Bosveld wordt ze verantwoordelijk voor het uitbreiden van het klantportfolio en de positionering van het Amsterdamse PR-bureau.

Hoorens werkte hiervoor bij Likefriends, waar ze verantwoordelijk was voor accounts als Asics, SportStyle en Marriott. Ook werkte ze in het verleden bij Isobar en Iris Worldwide. Bij Kult & Ace gaat ze aan de slag voor merken als Puma, Björn Borg en Hennessy.

Hoorens: 'Een sterk merk voegt waarde toe voor consumenten; dat is de basis voor succes en groei. Ik was op zoek naar een future proof bureau dat de markt goed kent. Zodoende kwam ik uit bij Kult & Ace, dat merken helpt relevant te blijven onder met name de jongere doelgroep.'

Aanpakker

Melanie Bosveld vult aan: 'Dorien's uitvoerige expertise op het gebied van online marketing, merkbouwen en bureaumanagement komen goed van pas. Haar jarenlange ervaring op grote, internationale accounts sluit naadloos aan bij onze ambities. Ze is een positieve aanpakker en ziet overal kansen - en dat past goed bij het DNA van ons bureau.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events

Whitepapers


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken