Duyvis strikt Ruben van der Meer voor nieuwe campagne
- Bureaus
- 9 apr 2021 @ 13:14
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - FoodCampagnes
- 9 apr 2021 @ 13:14
- Lucas Boon
Duyvis lanceert het vervolg op de ‘Why nut?’-campagne van vorig jaar, ditmaal met Ruben van der Meer in de hoofdrol, die ‘de lol’ van het borrelnootjesmerk moet vertegenwoordigen. De campagne is wederom ontwikkeld door DDB Unlimited.
Centraal in de campagne staan de welbekende borrel- en tijgernootjes van Duyvis (onderdeel van Pepsico), die door Ruben van der Meer met zijn 'aanstekelijke enthousiasme' onder de aandacht worden gebracht. Net als in de vorige campagne komt de tagline ‘Why nut?’ naar voren.
Meteen feest
Esther te Pas, managing director van DDB Unlimited, zegt: 'Met de hernieuwde focus op onze borrelnootjes hebben we de keuze gemaakt om een nieuwe merkambassadeur te introduceren die de lol van het merk vertegenwoordigt, maar ook kan vertellen waarom Duyvis de nummer één in crunch en smaak is. Zodoende kwamen we al gauw bij Ruben uit. Hij valt letterlijk met de deur in huis en het is meteen feest.'
Joost Warbout, markting managing bij PepsiCo, vult aan: 'Het vervolg van de campagne bouwt voort op de elementen van vorig jaar en speelt daarbij in op de herkenbare Duyvis-associaties uit ons roemruchte verleden. Met Ruben als ambassadeur geven we het merk een hedendaagse en luchtige uitstraling die perfect past bij onze identiteit.'
Meer commercials
Ruben van der Meer doet het goed in de reclame. Zo zagen we hem recent ook voorbijkomen in commercials van Venco, EasyToys en Milieudefensie.
De Duyvis-campagne wordt online en op televisie uitgerold. Bekijk 'm hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Zwitserleven en Selmore lanceren een nieuw Zwitserleven-gevoel
- De marketingtransfers van week 10, 2024
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen: markt voor 'good food'...
- Voorjaarscampagne Hornbach zet lentegevoel centraal
- Gouden Loeki naar Hema en Hotel LAmour
- Praxis: ‘Van Grijs naar Groen’ is beter voor de kinderen
Laatste Nieuws
- Natwerk belooft totale creatieve... 19-03-2024
- [branded content] Mediahuis x Bever... 19-03-2024
- Albert Heijn, Praxis en Kruidvat elk... 18-03-2024
- Woedend wint Samsung Climate... 15-03-2024
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen:... 15-03-2024
- De marketingtransfers van week 11,... 15-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing