Gouden Loeki 2021: eerste kwartaalwinnaars bekend

Gouden Loeki 2021: eerste kwartaalwinnaars bekend
  • Bureaus
  • 29 apr 2021 @ 09:13
  • 14359 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Awards

De winnaars van het eerste kwartaal voor de Ster Gouden Loeki 2021 zijn bekend. De tv-commercials zijn door een onafhankelijk publiekspanel van GfK bekeken en beoordeeld, waarbij traditiegetrouw de supermarktketens grote kanshebber zijn.

Het panel heeft gekeken naar 'leuke, ontroerende, spraakmakende en bijzondere' tv-commercials.

De 10 kwartaalwinnaars in alfabetische volgorde:

•             Albert Heijn & TBWA\Neboko met 'Volop Pasen, vol verrassingen bij Albert Heijn'

•             Albert Heijn & TBWA\Neboko met 'Bonus en Prijsfavorieten'

•             ANWB & Yune met 'Al 75 jaar de beste hulp dichtbij'

•             Bol.com & Dept met 'De winkel van alles makkelijk in huis'

•             Essent & Accenture Interactive met 'Besparen is makkelijk met isolatie van Essent'

•             G-Star & The Family Amsterdam met 'Hardcore denim for the future'

•             Het Vergeten Kind met 'Maak je HART voor vergeten kinderen in sociaal isolement'

•             Jumbo & Alfred International met 'Er lekker tegenaan'

•             Jumbo & Alfred International met 'Pasen'

•             Lidl & Joe Public met 'Leve de lente, met Delicieux van Lidl'

Bekijk de commercials hier.

Plaats en datum van de uitreiking worden later bekendgemaakt.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events

Whitepapers


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken