Ook Codezilla treedt toe tot Intracto Group

Ook Codezilla treedt toe tot Intracto Group
  • Bureaus
  • 22 apr 2021 @ 07:55
  • 26705 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Overname

Na Zoekhelden, Orangedotcom en We are you is Codezilla het vierde bureau dat in nog geen half jaar tijd door Intracto Group is overgenomen.

Het online marketingbureau uit Utrecht gelooft in 'de balans tussen samenwerking met de klant inhouse en tegelijkertijd consultancy op afstand'.


V.l.n.r.: Brian Hirman, Martin Gritter en Pieter Janssens.

Martin Gritter, managing director van Codezilla, zegt: 'De noodzaak tot het intensiveren van digitalisering, waar corona mede voor heeft gezorgd, zette veel bedrijven aan het denken. Het belang van adequate en aantrekkelijke digitale toepassingen, die vooral gebruiksvriendelijk dienen te zijn, was nog nooit zo groot. Om de continuïteit voor onze klanten en medewerkers te vergroten, hebben we bewust gekozen voor aansluiting bij een sterke partner met internationale ambities, ofwel Intracto Group.'

Pieter Janssens, CEO van Intracto Group, vult aan: 'De professionele front-end expertise die we met Codezilla aan boord halen, versterkt onze bureaugroep. Daarnaast is Codezilla voor ons interessant vanwege de diverse samenwerkingsvormen die het bureau met zijn klanten heeft. We streven hetzelfde doel na: samen met onze klanten groeien.'

Intracto Group bestaat uit verschillende bureaus verspreid over Nederland en België, met in totaal 1.375 collega's. Lees ook: Intracto Group neemt Orangedotcom over

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken