Whole Earth kiest Lemon Scented Tea
- Bureaus
- 21 apr 2021 @ 11:24
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Klanten
- 21 apr 2021 @ 11:24
- Lucas Boon
Het van origine Britse pindakaasmerk Whole Earth heeft creatief bureau Lemon Scented Tea gekozen als partner voor zijn marketingactiviteiten in Nederland en België. De eerste campagne genaamd ‘It’s peanuts’ ziet vandaag het levenslicht.
Whole Earth (moederbedrijf Wessanen) is sinds 2017 verkrijgbaar bij Albert Heijn. Aan Lemon Scented Tea is gevraagd een merk- en campagneconcept voor de lange termijn te ontwikkelen, waarin 'de pure natuurlijke energie' van het pindamaaskerk centraal staat. Energie van pinda's, niks meer, niks minder, zo luidt de boodschap. De campagne, bestaande uit drie social media-video's, is gericht op de zogenoemde active outdoor lifestyle-doelgroep.
De juiste snaar
Martijn Morsink, marketing director van Wessanen, zegt: 'We waren op zoek naar een onderscheidend concept voor de lange termijn, die de juiste snaar bij de doelgroep van Whole Earth raakt. We leggen de link tussen de intrinsiek goede eigenschappen van onze producten en de actieve levensstijl van de doelgroep. Met Lemon Scented Tea laten we merk én business groeien.'
Bekijk 'm hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Zwitserleven en Selmore lanceren een nieuw Zwitserleven-gevoel
- De marketingtransfers van week 10, 2024
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen: markt voor 'good food'...
- Voorjaarscampagne Hornbach zet lentegevoel centraal
- Gouden Loeki naar Hema en Hotel LAmour
- Praxis: ‘Van Grijs naar Groen’ is beter voor de kinderen
Laatste Nieuws
- Natwerk belooft totale creatieve... 19-03-2024
- [branded content] Mediahuis x Bever... 19-03-2024
- Albert Heijn, Praxis en Kruidvat elk... 18-03-2024
- Woedend wint Samsung Climate... 15-03-2024
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen:... 15-03-2024
- De marketingtransfers van week 11,... 15-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing