Dept wint elf Webby Awards

Dept wint elf Webby Awards
  • Bureaus
  • 19 mei 2021 @ 09:47
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Award

Dept wint onder meer awards voor werk voor Van Gogh Museum, Honig, Muuto, SteelSeries en GANNI. Samen met Basic werden awards gewonnen voor onder andere Patagonia en Google.

Dept heeft in de Websites & Mobile Sites categorie meerdere awards binnengesleept. De eerste twee zijn voor het Van Gogh Museum website, gemaakt in samenwerking met tech bureau Q42, dit werk ontving zowel een Webby jury award als een People’s Voice Webby award. Daarbij werd Dept’s werk tweemaal erkend in de Virtual & Remote categorie; de interactieve digitale showroom voor GANNI is de publiekswinnaar in Fashion & Retail, en de ‘Live Eet’-campagne voor Honig en de Nederlandse Voedselbanken kreeg een People’s Voice Webby in Brand and Partner Experience. Daarnaast kreeg het nieuwe digitale platform voor B2B- en B2C-klanten voor meubelretailer Muuto’s  een publieksprijs in de Shopping subcategorie. Tot slot werd de full funnel mediastrategie van SteelSeries beloond met een People’s Voice award in de categorie Advertising, Media & PR: Best Growth Strategy.

Samen met Basic, het digitale bureau dat Dept sinds november onderdeel is van Dept, werd het e-commerce platform voor Patagonia en het werk voor de Google Store beloond met zowel een jury als People’s Voice award.

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken