Ekoplaza lanceert nieuwe bio-campagne
- Bureaus
- 20 mei 2021 @ 09:03
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - RetailCampagnes
- 20 mei 2021 @ 09:03
- Lucas Boon
Reclamebureau Pret heeft Ekoplaza ervan overtuigd 'weer op televisie te gaan'. De nieuwe campagne van de biologische supermarktketen ziet vandaag het levenslicht.
Doel van de campagne is om 'de steeds groter worden groep biologische consumenten' te informeren dat Ekoplaza 'echt alleen maar biologische producten' in zijn assortiment heeft. Op deze manier wel Ekoplaza, met 80 vestigingen verspreid over Nederland, Nederlanders ondersteunen in een gezonde, biologische leefstijl met aandacht voor biodiversiteit en een eerlijke prijs voor de boer.
De campagne is ontwikkeld door Pret Amsterdam, het reclamebureau van Pieter van Velsen, Rogier van der Ploeg en Talmon Kochheim (vandaar Pr(e)t). Ekoplaza verschijnt hiermee sinds 2014 voor de eerste keer op televisie. Verder wordt de campagne uitgerold in print, outdoor, social media, radio en op de winkelvloer. Bekijk 'm hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing