G-Star en Borrussia Dortmund lanceren flipperkast-campagne
- Bureaus
- 14 mei 2021 @ 10:38
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 14 mei 2021 @ 10:38
- Lucas Boon
In de nieuwe campagne van G-Star Raw presenteren de spelers van Borrussia Dortmund de 'hardcore denim outfits' van het kledingmerk. De campagne is ontwikkeld door The Family Amsterdam.
In de video nemen spelers Bürki, Can, Dahoud, Delaney, Meunier en Schmelzer de kijker via een enorme flipperkast mee 'in een verhit duel door Dortmund'. De spelers verplaatsen de bal van het stadion naar de straten en de highlights van thuisstad Dortmund, om vervolgens weer terug te keren in het stadion. In de flipperkast is een miniatuurversie van Dortmund te zien.
Still uit video.
Denim en voetbal komen samen in de stad Dortmund en daarmee ook in de werelden van G-Star en Borrussia Dortmund, aldus beide partijen.
G-Star is sinds 2019 hoofdsponsor van Borrussia Dortmund. De campagne wordt online en op televisie uitgerold. Bekijk 'm hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing