G-Star en Borrussia Dortmund lanceren flipperkast-campagne

G-Star en Borrussia Dortmund lanceren flipperkast-campagne
  • Bureaus
  • 14 mei 2021 @ 10:38
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Campagnes

In de nieuwe campagne van G-Star Raw presenteren de spelers van Borrussia Dortmund de 'hardcore denim outfits' van het kledingmerk. De campagne is ontwikkeld door The Family Amsterdam.

In de video nemen spelers Bürki, Can, Dahoud, Delaney, Meunier en Schmelzer de kijker via een enorme flipperkast mee 'in een verhit duel door Dortmund'. De spelers verplaatsen de bal van het stadion naar de straten en de highlights van thuisstad Dortmund, om vervolgens weer terug te keren in het stadion. In de flipperkast is een miniatuurversie van Dortmund te zien.


Still uit video.

Denim en voetbal komen samen in de stad Dortmund en daarmee ook in de werelden van G-Star en Borrussia Dortmund, aldus beide partijen.

G-Star is sinds 2019 hoofdsponsor van Borrussia Dortmund. De campagne wordt online en op televisie uitgerold. Bekijk 'm hieronder:



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken