Heineken lanceert EK-campagne: genieten met je rivalen
- Bureaus
- 21 mei 2021 @ 15:42
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - VoetbalCampagnes
- 21 mei 2021 @ 15:42
- Lucas Boon
De nieuwe internationale tv-campagne van Heineken, tevens partner van het naderende Europees Kampioenschap, moet laten zien dat voetbal kijken pas écht leuk is als je dat samen met je rivalen (en een biertje) doet.
In de tv-campagne, ontwikkeld door Heineken’s inhouse-bureau Le Pub, zien we verschillende scènes waarin rivaliserende voetbalfans overdreven aardig tegen elkaar doen, om vervolgens te onthullen dat het allemaal een opzetje was om de ander op een ludieke manier in de maling te nemen.
Bruno Bertelli, managing director van Le Pub, zegt: 'De campagne laat zien dat je Euro 2020 nog beter beleeft als je de wedstrijden samen met rivalen bekijkt. Zeker na het afgelopen jaar is het voor ons belangrijk om op een positieve manier te vieren dat voetbalfans weer samenkomen.'
Typisch Heineken
Hans Erik Tuijt, global sponsorship director bij Heineken, vult aan: 'We kijken ontzettend uit naar ons eerste Euro 2020-toernooi als partner. Bij Heineken streven we ernaar inspirerende verhalen te vertellen die voetbalfans over de hele wereld aanspreken. Deze campagne brengt op een geestige en typische Heineken-manier herkenbare situaties tot leven en laat zien dat het veel leuker is om samen met je rivalen te genieten van de wedstrijden, plus een biertje natuurlijk.'
Bekijk ‘m hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing